arashi-kishu blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 3.2003

Legolas
Legolas! Just like *every* pre-teenage girl, you
want a guy JUST LIKE Legolas. Real original.
Have fun with your pretty boy.

Which LOTR Boi Would You Marry?
brought to you by Quizilla

Huh… Niektóre wyniki bywają bardzo fajne^^ W teście na:

1. bishounena wyszedł mi Hotohori! Lucky me :D
2. postać z Bebopa? Faye XD
3. postać z FFX? Auron!
3. postać z FFVII? Aeris^^
4. czarny charakter z Finali? Seifer XD
5. (yes!) bohater z DB? Yamcha^^
6. postać z Ayashi no Ceres? Aki!
7. EVA-unit? EVA-03, hje hje XD
8. Excel Saga? Illparazzo-sama!
9. Gundam Wing? Zechs^^

Lubie robić sobie testy z cyklu „jaką postacia jesteś…” XD W teście na postać żeńską z Finali (ogólnie) wychodzi mi Aeris^^… Ją aqrat lubię :)

Ech…

Brak komentarzy

Jakie ja mam b-logo w końcu dać? Ciągle bym je zmieniała tylko… Dałam Systema, teraz Aurona (godz. 23:16), ale za chwilę pewnie będzie jeszcze inne… Argh… tak samo nie wiem, z kim albo czym zrobic laya? >chlip< I co mam robić? Napewno Lay z Soratą i Arashi będzie, z Auronem i Lulu, z Sanosuke, z Hotohorim, z Kakyo, z Akim, z Yuuhim, z Ceres pewnie, z Vincentem z FF7, z Zellem i Quistis, z Kirą, z Laguną… A zresztą co ja będę wymieniać… Obok jest PANTENON UWIELBIONYCH, każdy może przeczytać potencjanych kandydatów na laya XD
Argh… ==”

Intellectual
You’re An Intellectual!
You can always be found reading or on the computer.
People always come to you when they need
information. You don’t really care about love
at this point, your only goal is to improve
your mind. After all, knowledge is power!

What Type Of Anime Character Are You?
brought to you by Quizilla

Brak komentarzy

Kliknijcie na linka XD
WTC_DeathStar

Oho XD

2 komentarzy

No normalnie ne wyrobie… Włąnczam sobie bloga, co by zobaczyc czy już działa, a on ładuje się jak burza! A to się zdziwiłam :P
A co do mojego PANTENONU, to sprawa wygląda tak: tylko pierwsze miejsce jest stałe (SORATA ofkoz :), a cała reszta stanowi drugie miejsce. Ale aby ładniej to wyglądało, to każdy dostał numer… Hmm… Zawsze mogę ich ułożyć alfabetynie, albo mangami/grami z jakich pochodzą… Hmm… I’ve to think about it…

ARGH!!!! W filmie „Harry Potter i więzień Azkabanu” ma nie być Wooda!! NIE! Czemu akurat on! On jest SO CUTE! Grrr… A czemoo go ne bdzie? Bo cięcia w scenariuszu! Książki całej nie da się zmieścić, więc wycieli Wooda! A przecież puchar w Quiditcha w trzecim tomie był najważniejszy, bo wtedy Gryffindor zdobył puchar! Grr… I tam było najwięcej Wooda! Argh, argh, argh, argh… Mam nadzieję, że jednak okaże się inaczej.
Informacja pobrana ze str: www.harrypotter.elisa.pl

Zapewne słyszeliście, że mają kręcić film „Troja”? Chcecie wiedzieć kto kogo gra? Nawet jeśli nie, to i tak to tu umieszczę… Bo wygląda to nader ciekawie! Buahahahaha XD
ACHIILES – Brat Pitt (blee :/)
PARYS – Orlando Bloom (!)
HEKTOR - Eric Bana (^^)
ODYSEUSZ – Sean Bean (!!!)
Tam jeszcze gra kilka osób mniej lub bardziej znanych, ale ci aktorzy są chyba najciekawsi… Za Achillesem to ja nigdy za bardzo nie przepadałam, ale Parysa, Hektora i Odyseusza lubiłam zawsze XD Ciekawe czy reżyser, Wolfgang Petersen, pójdzie za ciosem i nakręci „Odyseję”… Hmm… A ciekawe jeszcze jakie tym razem włosy i oczy będzie mieć Orlando? Zielonoki rudzielec?^^ Taki chyba jeszcze ne był XDDD

THE MAN FOR YOU IS SANOSUKE!
qsano2.jpgqsano3.jpgqsano.jpgSano’s the best! He’s crazy, sexy, cool!
Yes, I’m incredibly biased..
.qsweat.gif

Pasjans z FF8… Orginalny windowsowy, tylko obrazki pszerobione ;P Ale i tak wciąga jak studnia XD
Wystarczy kliknąć na nazwie PASJANS FF8 i bdzie sie wam ściągać ;P Heh… Miłej zabawy ;P
Pasjans FF8


  • RSS